פורטל משחקי פוקימון הישראלי - מציג את כל משחקי הפוקימון להורדה, קודים לפוקימון, גמבוי להורדה ועוד...

אדום אש, ירוק עלה










שם המשחק: אדום אש / ירוק עלה, FireRed LeafGreen
ארץ יציאה:  יפן, 29.1.2004
ארץ יציאה: ארה"ב, 9.9.2004
סוג המשחק: קונסולת גיימבוי אדוונס
סיקור:
זוהי הגירסא החדשה והמשודרגת של משחקי הסדרה הראשונה אדום וירוק, כמו במשחקים הראשונים אתם מתחילים כילד (הפעם תוכלו לבחור גם בדמות הילדה) והמסע שלכם הוא להיות מאסטר פוקימון! במשחק שהגראפיקה בו משופרת בהרבה, מקומים חדשים נוספו ואנשים חדשים להלחם מולם זה אחד המשחקים שמספקים את החוויה הכי כיפית ומעניינת מבין משחקי הפוקימון לגיימבוי.
במשחק הזה תוכלו לבחור מבין שלושת הפוקימונים ההתחלתיים בלבאזור, צ'ארמנדר או סקווירטל בדומה לגירסאות המשחק הראשונות רק שבגירסא זו יש אפשרות להחליף פוקימונים עם רובי/ספיר ולהנות ממגוון מקומות חדשים במפה.

להורדה המשחק פוקימון אדום אש

להורדה המשחק פוקימון ירוק עלה

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 1

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 2

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 3

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 4

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 5

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 6

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 7

דווח על לינק שבור

חזרה לדף הבית

12 תגובות:

  1. אחי יש לכה או לך אחלה אחלה אתר אהבתי :D

    השבמחק
  2. מה קורא כולם ?

    השבמחק
  3. אין איןןןןןןןןןןן חולה על האתר הזהההההההההההההההההההההה

    השבמחק
  4. תודה על התגובות המחממות :)

    אתה מוזמן להמשיך וליהנות מכל מה שהאתר מציע, בקרוב יהיו עדכונים חדשים ומעניינים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחי תן לי את ברקת

      מחק
    2. קישור להורדה של ברקת אאני חייב

      מחק
  5. וואי אחי איזה אתר!!!

    השבמחק
  6. אחי אחלה אחלה אתר !!!
    אולי תוכל לעזור לי ?
    אני מנשה לסים ציט של פוקימון באדום אש וגם בירוק עלה מ מלא אתרים וזה לא נותן לי תוכל לעזור לי בבקשה ?
    שם הפוקימון : Corphish cceav
    בבקשה תעזרו לי
    והינה הסקייפ שלי עם אתה רוצה : avivking1231

    תודה ! ואחלה אתר !!!!!

    השבמחק
  7. סליחה על התאויות שם הפוקימון : Corphish

    השבמחק
  8. סלחה איך מורידים את המחשיר הסגול

    השבמחק
  9. הגנבוי איך שלא קוראים לזה

    השבמחק
  10. איך משתמשים ב CUT לעצים ולאבנים

    השבמחק