פורטל משחקי פוקימון הישראלי - מציג את כל משחקי הפוקימון להורדה, קודים לפוקימון, גמבוי להורדה ועוד...

כסף, זהב, קריסטל








שם המשחק: כסף, זהב, קריסטל
ארץ יציאה:  יפן, 21 בנובמבר 1999 (קריסטל ב2000)
ארץ יציאה: 15/10/2000 (קריסטל ב2001)
סוג המשחק: קונסולת גיימבוי
סיקור:
זוהי סדרת המשחקים השנייה של פוקימון לגיימבוי. בסדרה זו נוספו עוד 100 פוקימונים חדשים ויפים! הגראפיקה צבעונית יותר מסדרת המשחקים הראשונה אך גם נחשבת לדי פשוטה. כמו בשאר המשחקים, גם במשחק זה תגלמו נער שיתחילו את מסעו לעבר החלום להיות מאסטר פוקימון. הפוקימונים שמהם תוכלו לבחור הם צ'יקוריטה (פוקימון עשב), סינדקוויל (פוקימון אש) וטוטודייל (פוקימון מים). המשחק מתקיים בשני מחוזות, מחוז ג'וטו החדש ומחוז קנטו הישן. כמו כן, העלילה מתקיימת כמה שנים אחרי סדרת המשחקים הראשונה ולכן גם במשחק ביצעו מספר שינויים במחוז קנטו.
כמו למשל סגירת בית הרדיו הגדול והפיכתו למגדל רדיו. למשחק מספר שינויים מעניינים, כמו למשל הכנסת אפקט היום והלילה (אור וחושך), בפוקאגיר החדש יש פלאפון ורדיו, בgolden road יש בית רבייה שם תוכלו להשאיר את הפוקימון שלכם לעלות רמות.
כמו במשחקים הקודמים, גם פה תדרשו לאסוף 8 תגי מכון כדי להגיע לליגת הפוקימונים.
עם זאת, לאחר הניצחון בליגת הפוקימונים תוכלו להגיע למחוז קנטו שם תוכלו לנסות לזכות ב8 תגי מכון נוספים שפרופסור הוק יאפשר לכם להילחם נגד רד מאסטר הפוקימונים.
גם פה במהלך מסעכם תתקלו ביריב מושבע שהוא נער כמוכם שגנב פוקימון מפרופסור אלם וינסה להיות פוקימון מאסטר בעצמו.

לסיכום משחק די פשוט אך מאוד מהנה! זהו ללא ספק המשחק שאני הכי אהבתי מאלה שיצאו עד היום אפילו, לאחר פעמיים שלוש שתסיימו את המשחק אתם תזכרו את כל המדריך לסיום המשחק בעל פה ואז תוכלו להנות מלסיים את המשחק פעמים נוספות, לתפוס ולאמן פוקימונים חדשים!

* בפוקימון קריסטל מספר חידושים: תוכלו לבחור להתחיל לשחק גם עם בת, הפוקימונים זזים בתחילת הקרב, יש קרב נגד סוויקון קצת לפני המכון השמיני וכו'...

להורדה המשחק פוקימון כסף

להורדה המשחק פוקימון זהב

להורדה המשחק פוקימון קריסטל

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 1

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 2

להורדה מדריך לסיום המשחק חלק 3

דווח על לינק שבור

חזרה לדף הבית

תגובה 1: